Dostęp do informacji publicznej
Dostęp do informacji:
1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji, jest udostępniona na wniosek osoby zainteresowanej w kancelarii przedszkola. Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00.
2. Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniona w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Udostępnienie dokumentów
1. Udostępnienie dokumentu urzędowego polega na umożliwieniu osobie zainteresowanej
- bezpośredniego wglądu do wskazanego dokumentu, w celu zapoznawania się z treścią,
- sporządzenia notatek lub odpisów.
2.Wgląd do dokumentu urzędowego odbywa się w kancelarii przedszkola, w której dokument jest przechowywany, w godzinach pracy, w obecności pracownika.
3. Wydawanie dokumentów poza miejsce udostępnienia jest zabronione.
Terminy i sposób załatwiania spraw
1.Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuję bez zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
2.Termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy w sprawach skomplikowanych, o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany w odrębnym pismem.
3.Informację publiczną udostępnia dyrektor przedszkola, a w razie jego nieobecności upoważnienie pracownicy, w ramach kompetencji.
4.Jeżeli udostępnienie całego dokumentu naruszałoby przepisy wyłączających jawność lub stanowiących tajemnicę, dokumenty udostępnia się w ograniczonym zakresie.
Informację nieudostępnione
1. Dane polegające ochronie:
-dane osobowe pracowników zatrudnionych w przedszkolu,
-dane osobowe dzieci i rodziców,
-wynagrodzenie pracowników,
-orzeczenia, opinie, informacje z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej i innych poradni specjalistycznych,
- dokumentacja dydaktyczno – wychowawcza, udostępnia się organowi prowadzącemu i organowi sprawującemu nadzór pedagogiczny.