2020-02-23
Rejestry, ewidencje, archiwa
W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt; a w nich ewidencje, rejestry.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
• rejestr korespondencji
• rejestr ewidencji dzieci
• ewidencję akt osobowych pracowników
• rejestr aktów awansu zawodowego
• rejestr wypadków przy pracy i w drodze do pracy
• rejestr aktów awansu zawodowego
• rejestr wydawanych zaświadczeń
• rejestr skarg i wniosków
• rejestr zarządzeń wewnętrznych
• ewidencja środków trwałych
• ewidencja księgozbioru
• rejestr zamówień publicznych
• ewidencja druków ścisłego zarachowania
• archiwum przedszkolne
Dane zawarte w rejestrach moga być udostepniane na pisemny wniosek osoby będącej stroną postępowania z zachowaniem zasad RODO i Procedurą Dostępu do Informacji Publicznej.
Po rozpatrzeniu treści podania osoba, która złożyła podanie zostanie pisemnie powiadomiona o wyniku decyzji.